1

خط مشی فراداده

مديرعامل شرکت فراداده جهت ارتقاء كيفي و كمي این مجموعه، خط مشي و سیاست‌های در حال استفاده‌ی فراداده را به شرح ذيل اعلام می‌نماید:

  • اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های نوین مدیریت دانش و مدیریت اطلاعاتی منطبق بر استانداردهای روز دنیا
  • تمرکز بر نیاز و خواسته‌های مشتریان و ایجاد رابطه مستمر با آن‌ها به منظور افزایش رضایتمندی مشتری
  • رعایت حقوق مصرف‌کننده و حفظ امنیت اطلاعات مشتریان
  • ارتقا دانش و مهارت کارمندان با آموزش مستمر به آن‌ها
  • ارائه راهکارهای نوین و گسترش استفاده از فناوری، با خلاقیت و نوآوری در زمینه نرم‌افزار
  • ارزیابی عملکرد برنامه‌ها و ارتقا کیفیت محصولات
  • اجتناب از هرگونه هزینه زائد و بهینه‌سازی سیستم
  • توجه به بهبود مستمر و اثربخش بودن تمام فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت
2

هدف و مأموریت

فراداده در نظر دارد با به‌کارگیری طرح کسب‌وکاری جامع، جایگاه خود را بین برندهای برتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حفظ نماید و به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، پیشرفت در بومی‌سازی و گسترش دانش فناوری‌های نوین را مأموریت خود می‌داند. تمرکز بر نیاز مشتریان در بازار و تبدیل آن‌ها از بالقوه به بالفعل باعث شده تا فراداده با بهره‌گیری از کادری مجرب و امکانات نوین آموزشی گامی بزرگ در راستای اهداف خود بردارد.

همچنین از آنجایی که به مسئولیت خود به عنوان پیشتازان خلاق در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات واقفیم، ضمن تحقق بخشیدن به ارزش‌های مشترک کارمندان و شرکای خود، تلاش‌ها و منابع ارزشمند مجموعه را نیز وقف ارائه راهکارهای نوین به مشتریان و اقشار مختلف جامعه می‌نماییم.

3

چشم انداز

فراداده در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات چشم‌انداز خود را به دلیل بومی‌سازی نرم‌افزارها در کشور به‌صورت برند پیشتاز و مسلط بر بازار نرم‌افزارهای مرتبط در ایران می‌بیند و در عرصه‌های بین‌المللی مطرح‌شدن و رقابت با برندهای معروف در سطح دنیا پیش‌بینی می‌نماید.

4

ارزش ها

فراداده با ارزش‌گذاری برای مهم‌ترین دستاوردهای خود و سرلوحه قرار دادن آن‌ها در روند کاری، خد را از سایر رقبا متمایز نموده است. اشتراک گذاری چنین ارزش های ساده اما اثربخش و بنیادین با مشتریان و تمامی ارتباطات متقابل هدایتگر ما شده است.

مهم‌ترین این ارزش‌ها به اختصار نام برده می‌شود :

ممتاز بودن

فراداده با اشتیاقی بی‌پایان سعی در توسعه محصولات و بهبود مداوم کیفیت خدمات خود داشته و تمامی تلاش خود را برای ممتاز بودن در زمینه‌های مختلف به کار می‌گیرد.

مسئولیت پذیری

تعهد به‌تمامی مسئولیت‌های پذیرفته‌شده یکی از اهداف شرکت فراداده می‌باشد، بنابراین این مجموعه سعی دارد دانش نیروهای انسانی خود را با آموزش‌های لازم در راستای مسئولیت‌پذیری هر چه بیشتر ارتقا دهد.

وفای به تعهدات

فراداده با تلاشی بی‌دریغ سعی در حفظ امنیت اطلاعات مشتریان و رضایت آن‌ها با گام برداشتن در راه اجرای تمامی تعهدات خود به مشتری دارد.

کار تیمی

تشویق کار تیمی در جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های مشترک از ویژگی‌های بارز شرکت فراداده است. این مجموعه خانواده‌ای می‌باشد که بالندگی خود را در ارتقای توانمندی‌های تیمی و نیز رشد توانایی تک‌تک اعضا می‌داند.

 

مشتری مداری

فرهنگ مشتری مداری، یکی از قواعد اصلی کسب‌وکار در فراداده است. همسو نمودن فعالیت‌ها طبق نیاز و انتظارات مشتریان رضایت آن‌ها را به دنبال داشته و باعث جذب مشتریان وفادار گردیده که بقای فراداده را تضمین می‌نماید.

پشتیبانی

ارائه‌ی خدمات پشتیبانی فنی مداوم، قوی و 24 ساعته ازجمله نقاط قوت شرکت فراداده است، راهنمایی به خریداران جدید محصولات جهت انتخاب بهتر و آموزش به کاربران قدیمی جهت استفاده‌ی راحت‌تر، وجه تمایز پشتیبانی فراداده می‌باشد.

مدیران ارشد

 

علی دلشاد

رئیس هیئت مدیره و مدیر فنی

delshad@faradade.ir

دکتر مریم طهرانی

نایب رئیس و مدیرعامل

tehrani@faradade.ir

یوسف بذرکار

مدیر پروژه

bazrkar@faradade.ir

مریم قدیانی

مدیر اداری

ghadyani@faradade.ir