(Welcome) سامانه استقبال از مشتریان

دنیای کسب و کار امروز، دنیای تبدیل مشتریان و ترغیب آن ها به حضور در دسته ای به نام دسته مشتریان ویژه (VIP) می باشد .
اهمیت مشتریان ویژه هر مجموعه آنجایی برجسته می شود که بنا بر آمار، 80 درصد بازده هر مجموعه توسط این قشر از مخاطبین حاصل می شود . یکی از اصلی ترین فرایند هایی که هر مجموعه می بایست برای بالا رفتن راندمان خود از مخاطبین انجام دهند، سوق دادن مشتریان به فعالیت هدفمند تر و حضور در دسته مشتریان ویژه می باشد و سامانه "خوش آمدگویی" واحد نیوتک یکی از فرایند هایی است که جهت ایجاد انگیزه در مخاطبین و ارائه خدمات نوین توسط مجموعه ها استفاده می شود .
تگ های RFID قابلیت ایجاد و تولید در سایز ها و حالت های مختلفی را دارا می باشد و می توان تگ ها را در قالب هر وسیله قابل حمل مانند کارت های شخصی،جاکلیدی، قاب های موبایل و ... پیاده سازی کرد . این قابلیت ها باعث شده تا واحد نیوتک فراداده در قالب سامانه "استقبال از مشتریان" اقدام به پیاده سازی سامانه ای اختصاصی در این زمینه بپردازد و با تیم تخصصی خود ضمن تحلیل فرایند ها،فعالیت ها و مشتریان مجموعه ها در قالب راهکاری یکپارچه اقدام به پیاده سازی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز کند .

سامانه "استقبال از مشتریان" چیست ؟

فروشگاهی را فرض کنید که می خواهد به محض ورود مشتریان، در نرم افزارهای خود اطلاعات جامعی شامل مشخصات فردی،علاقه مندی ها،لیست خرید ها و... را ملاحظه نمایید . پیش از این نیز توسط فروشگاه مذکور کارت عضویت و یا یکی از وسیله های مجهز به RFID به مشتری مورد نظر ارائه شده است . به محض ورود مخاطب، ایشان از گیت هایی عبور می کنند که وظیفه آن شناسایی اطلاعات مشتری از تگ مربوط، و ارسال این اطلاعات به نرم افزار های متصل می باشد . حال شما از پایگاه اطلاعاتی قدرتمندی برخوردار هستید که می توانید جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریانتان از آن استفاده نمایید و همان لحظه به بروز رسانی اطلاعات بپردازید .

فرایند فوق را در موارد زیر نیز فرض نمایید :
• رستوران ها و کافی شاپ ها، زمانی که با ورود مشتریان اطلاعات جامعی از علایق، سفارش ها و دیگر موارد مورد نیاز آن ها را ملاحظه می کنید و خدمات خود را بر این اساس ارائه خواهید کرد .
• مطب ها و بیمارستان ها، زمانی که مراجعه کننده به محض ورود به مطب پرونده و اطلاعات تکمیلی ایشان در نرم افزار پزشک مربوط قابل ملاحظه و بروز رسانی می باشد .
• فروشگاه های زنجیره ای
• شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی
• تمام مجموعه هایی که مراجعه کننده حضوری دارند

تکنولوژی
فراتکنولوژی