پیامک، بهترین روش ارتباط موثر با مشتری

اخبار


روش‌های زیادی برای برقراری ارتباط با مشتری وجود دارد، اما اصولا آنهایی انتخاب می‌شوند که کم‌هزینه‌تر و بی‌دردسرتر باشند؛ مانند پیامک. در روش‌های نوین ارتباطی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها در الویت قرار دارد. پیامک ابزاری است که تقریبا همه‌ی افراد جامعه به آن دسترسی دارند؛ بنابراین، برای برقراری ارتباط از طریق پیامک، نیازی به خلق ابزار نیست. استفاده از سامانه پیامک، می‌تواند ارتباطی دو جانبه یا دو سویه را برای هر کسب و کار و سازمانی ایجاد نماید؛ ارتباطی پایدار، با حداقل هزینه و بالاترین کیفیت!