صداقت در کسب و کار

اخبار
صداقت در کسب و کار بدین معنی است که تمامی اطلاعات و امور مربوط به خرید کالا یا دریافت خدمات را در اختیار مشتری قرار دهید؛ با این کار، مشتری درک صحیحی از توانایی‌های مجموعه شما خواهد داشت.
حفظ صداقت در تمامی مراحل تولید و بازاریابی و حتی خدمات پس از فروش باعث می شود تا مجموعه شما صاحب مشتریان دائمی گردد.
اما سوال اینجاست که آیا نیاز است همه چیز را به مشتری گفت؟
 شما باید اطلاعاتی را در اختیار مشتری بگذارید که به او ارتباط مستقیم دارد و به او کمک می‌کند تا تصمیم آگاهانه‌ای بگیرد؛
به عنوان نمونه، تمرکز بر روی ویژگی منحصربه‌فرد کالا یا خدمات می‌تواند باعث مقایسه بین شما و دیگر رقبا شود و امتیازات خاص شما به راحتی برای مشتری آشکار می‌گردد.
صداقت در کسب و کار هم به مشتری کمک می‌کند که سطح انتظار معقولی از شما داشته باشد و هم به شما کمک می‌کند تا نسبت به درخواست های مشتری آمادگی خود را برای یک قرارداد جدید ارزیابی نمایید.