تبلیغات همسان

اخبار
تبلیغات یا بازاریابی همسان، یکی از به‌روزترین و پراستفاده‌ترین نوع تبلیغات در دنیای بازاریابی دیجیتال است.
تبلیغات همسان در حقیقت، شباهت چندانی به تبلیغات ندارند و بیشتر مشابه به محتوا هستند.
این نوع از تبلیغات با پلتفرم هایی مانند فیسبوک، لینکدین، یوتیوب، وبلاگ‌ها، خبرگزاری‌ها و هر فضای دیگری که افراد برای استفاده از محتوا، در آن جمع می‌شوند، ترکیب شده است.
به عبارت بهتر، تبلیغات همسان، مانند تبلیغات سنتی نادیده گرفته نمی‌شود.
طبق تحقیقات به عمل آمده، تبلیغات همسان 25 درصد بیشتر از تبلیغات سنتی دیده می‌شوند؛ بنابراین، جذب مشتری از طریق تبلیغات همسان بیشتر خواهد بود.

انواع تبلیغات همسان

1- محتوای حمایت شده یا دارای اسپانسر که اصولا توسط برندهای بزرگ استفاده می‌گردد.
2- محتوای پیشنهاد شده که اغلب تحت همین عنوان در وب سایت های مختلف منتشر می‌شوند و در واقع تبلیغات کلیکی هستند.