سامانه پیامکی خود را متمایز نمایید

اخبار

با مشتریان صمیمی شوید
علاوه بر اطلاع‌رسانی‌های پیامکی می‌توانید ارتباط خود را با مشتریان گسترش دهید تا برای ایشان احساس متفاوت بودن و رضایتمندی ایجاد نمایید. در تماس‌های تلفنی ابتدا از ایشان برای ارسال خبرنامه‌ها اجازه بگیرید، همچنین می‌توانید تولدشان را در قالب پیامک تبریک گفته و در زمان‌های تخفیف با ارسال کدهای ویژه با پیامک ، هر یک از مشتریان خود را منحصربه‌فرد نمایید.
رضایت مشتری درگرو برداشتن گام‌های بزرگ
برای استفاده از این روش می‌توانید برای مشتریان نظرسنجی برگزار کنید و از آن‌ها بخواهید نقاط قوت  و ضعف شمارا بیان کنند. انتقادهای صحیح و سازنده را جدی بگیرید و سعی در رفع آن نمایید و حتی می‌توانید برای گویندگان 3 انتقاد اصلی و مهم که می‌توانید به‌سرعت آن را رفع نمایید هدیه در نظر بگیرید. تمامی مراحل و نکات جهت بالا بردن رضایت مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریانی وفادار می‌باشد که خودشان می‌توانند سایرین را معرفی نموده و بهترین تبلیغ برای مجموعه شما باشند.
برقراری ارتباط از طریق پیامک با سایر لینک‌ها
بازاریابی پیامکی می‌تواند راهی باشد تا شما شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ را نیز به مشتریان خود بیشتر معرفی نمایید. با ارائه لینک‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی در خبرنامه‌های پیامکی، مشتریان را به سمت شبکه‌های اجتماعی سوق داده و برای بازدیدکنندگان و فعالان شبکه‌های اجتماعی کدهای تخفیف ویژه در صفحات مختلف اجتماعی قرار دهید.