بازاریابی دیجیتال

اخبار


بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ، به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی یا مدیریت تبلیغاتی شناخته می‌شود.
در این نوع از بازاریابی، از تمامی بسترهای دیجیتالی و فرصت‌های موجود در فضاهای دیجیتال (آنلاین و غیرآنلاین) استفاده می‌شود تا اطلاعات در اختیار مصرف‌کننده یا مشتری قرار گیرد. برای دستیابی به هدف بازاریابی دیجیتال، می‌بایست روش‌هایی به‌کار بسته شود که علاوه بر درنظر گرفتن سود در یک کسب و کار، حفظ و جلب اعتماد مشتری نیز مورد توجه باشند.
این روش‌ها و ابزارها، در دنیای فناوری دیجیتال موجودند و به نوعی به حفظ چرخه‌ی حیات مشتری کمک خواهند کرد؛
فقط کافیست برای هر کسب و کار به نسبت سلیقه و نیاز مشتری، بهترین راه و روش را برگزینید.