خدمات ارزش‌افزوده

اخبار
خدمات ارزش‌افزوده - درآمدزایی - فراداده

خدمات ارزش‌افزوده یا همان  Value Added Services که به اختصار Vas نامیده می‌شود، به خدماتی گفته می‌شود که کاربران در ازای دریافت اطلاعات در قالب محتوا، اپلیکیشن و پیامهای صوتی هزینه پرداخت می‌نمایند؛ که از جمله فاکتورهای مهم و قوی برای درآمدزایی محسوب میشود.
از جمله خدمات قابل پیاده‌سازی در این حوزه می‌توان به خدمات ارزش‌افزوده نسل سوم (3G)، خدمات پیامکی، خدمات ارزش‌افزوده مبتنی بر تلفن گویا و خطوط تلفن هوشمند  909اشاره نمود.
 
درآمدزایی امروزه یکی از بزرگترین دغدغه‌های تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها، و سرمایه‌گذاری می‌باشد. با توجه به وجود رابطه‌ی مستقیم درآمدزایی و سرمایه‌گذاری، هر مجموعه‌ای جهت‌‍ درآمدزایی بیشتر نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارد. درآمدزایی با Vas برخلاف سایر روش‌های درآمدزایی نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه ندارد، بنابراین در عرصه تجارت الکترونیک، خدمات وسرویس‌های ارزش افزوده به موضوعی درآمدزا تبدیل شده است. در درآمدزایی با Vas، سرمایه اولیه، ایده و ابتکار اصلی هر سازمان می‌باشد و به این ترتیب شما می‌توانید با ارائه هرگونه مشاوره در زمینه فعالیت خود درآمدزایی داشته باشید. واحدخدمات ارزش‌افزوده شرکت دانش ‌بنیان فراداده با فراهم‌آوردن زیرساخت‌های فنی و برقراری سامانه‌های ارتباطی با اپراتورهای تلفن همراه کشور میزبان طرح‌ها و ایده‌های جذاب مشتریان می‌باشد. به این صورت که پس از بررسی وتوسعه ایده‌ها که در قالب پیامک، بازی و سرگرمی، اپلیکیشن و ...  می‌باشد، مراتب فعالسازی آن را از اپراتور درخواست شده و چنانچه طرح پیشنهادی از سمت اپراتور تائید شود، به مرحله‌ی اجرا و پیاده‌سازی می‌رسد، که هزینه آن برای مشترکین دائمی، از قبض تلفن همراه آنها و برای مشترکین اعتباری از شارژ سیمکارتشان کسر می‌شود.
 
خدمات ارزش‌افزوده در فراداده
 
فراداده تمامی زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطات با اپراتورهای بزرگ همراه اول و ایرانسل را برقرار ساخته و در اجرایی شدن ایده‌های کاربران در موضوعات مرتبط با سرویس‌های مبتنی بر خدمات VAS به یاری شما خواهد آمد.
 
نحوه‌ی اجرای ایده‌ها در حوزه خدمات ارزش‌افزوده

ایده‌ها و ابتکارات (Idea) در حوزه سرویس‌های ارزش‌افزوده را با شرکت دانش بنیان فراداده اجرایی نمایید. برای سفارش و درخواست بررسی مراحل اجرایی سرویس‌های ارزش‌افزوده شما باید عضو خانواده بزرگ فراپیامک شده و صاحب یکی از پنل‌های کاربری فراپیامک باشید تا دسترسی لازم به ماژول ثبت درخواست برای شما فعال باشد. سپس از طریق آن طبق ضوابط و نیازمندی‌های لازم که در قسمت مربوطه وجود دارد شما می‌توانید نسبت به ارسال پروپوزال خود اقدام کنید.
کاربرانی که تمایل دارند خدماتی را از طریق بستر سرویس ارزش‌افزوده ارائه دهند، باید پیش از هر چیز یک ایده‌ی نو برای این کار داشته باشند. می‌بایست طرح خود را با دقت و با جزئیات دقیق و به‌طور کامل در فرم پروپوزال شرح داده و برای ما ارسال نمایند، پس از دریافت فرم پروپوزال تکمیل شده از سمت مشتریان، طرح ارسالی در کمیته تخصصی واحد خدمات ارزش‌افزوده بررسی شده و در صورت وجود نقص به‌منظور رفع آن، فرم پروپوزال مجدد به کاربران ارجاع داده می‌شود. پس از رفع ایرادات و نواقص توسط کاربران، پروپوزال برای اپراتور ارسال می‌‌گردد. روند بررسی طرح، مجدد توسط اپراتور انجام شده  وچنانچه نقص یا ایرادی در طرح پیشنهادی وجود نداشته باشد برای همراه اول ارسال می‌شود. همراه اول طرح پبشنهادی را در صورت بکر و عملی بودن تایید می‌نماید. در غیر اینصورت چنانچه ایده تکراری باشد و یا بنا به تشخیص بازخورد مثبتی نداشته باشد، تایید نشده و رد می‌گردد.
همواره به این نکته مهم توجه داشته باشید که هر ایده‌ای در ذهن شما است می‌تواند یک پروپوزال غنی درزمینه سرویس‌های ارزش‌افزوده تلفن همراه باشد. شما هیچ محدودیتی برای ارسال ایده‌های خود برای کارشناسان ما نخواهید داشت، پس با فراداده به ایده‌های خودرنگ واقعیت ببخشید.